poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Losowanie


Witam Was serdecznie :)

Jest mi bardzo miło, że tak wiele osób
wyraziło chęć udziału w Ko Ko Candy!

Poznałam wiele wspaniałych blogów.
Niestety nie udało mi się jeszcze
zajrzeć do wszystkich osób
ale w najbliższym czasie z pewnością nadrobię zaległości.

Dziękuję Wam za wspólną zabawę :)

I już przystępuję do losowania.
Losy zostały przygotowane...











...i umieszczone w maszynie losującej.







Przystępuję do losowania :) ........








... i kokoszki wędrują do:








Gratuluję Ateno!
Proszę o kontakt na totubygosia@wp.pl

12 komentarzy:

  1. Hura to ja, juz wyslalam maila.
    I dziekuje za wspaniala zabawe, tym razem mi sie poszczescilo.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Anetki :)
    Dziekuje za zabawe i za to ze poznalam Twoj blog :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ateno, gratuluję!
    Nie zostałam wylosowana, ale też wygrałam, trafiłam na świetny blog;-)
    ( czy mogę odgapić kuraki)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje a autorce podziękowania za milą zabawę

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam Moje Drogie jeszcze raz!
    To była dla mnie przyjemność.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ATENO:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, moze następnym razem się uda :) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla Ateny a tobie Gosiu dzieki za zabawe:-)))) Przemila z ciebie dziewczyna, ciesze sie ze poznalam twojego bloga:-))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje:)
    Dziekuje za wspaniala zabawe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak szczęścia to ja nie mam;( Ale dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...